Sayfalar

29.08.2012

Kitaptan Kuleler

Euphoric Bloğunda bir etkinlik düzenlemiş.Okunma sırası bekleyen kitaplardan kule yapıyoruz.
Benim için alışveriş bir de kitap alarak sonlanır.Kitap almak  adeta bir tutku haline geldi.Hemen okuma fırsatı bulamasamda kütüphanemde durmasından büyük mutluluk duyuyorum.

 Bende yaz boyunca bazı kitap evlerinin indirimleri, D&R alışverişleri derken epey kitap almışım.Bir baktım ki   benimkiler ikiz kuleleri oluşturmuş.Görgüsüzlük gibi oldu ama  bazılarını da eklemedim.:D

3 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar, keyifli okumalar dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. D&R deki tüm kitapları almışsınız :) Puslu kıtalar atlasını yıllar önce okumuş ve çok beğenmiştim. Alamut kalesini merak ediyorum ilerleyen zamanlarda okumayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alamut kalesini okumayı uzun zamandır bende istiyordum.Onu okumayı kışa bıraktım.

      Sil