Sayfalar

29.08.2012

Okudum Bitti

 Ödüllü kitaplar ve filmler neden çok sıkıcı ve sıradandır.Bol ödüllü ve popüler kitapların arasında olması sebebiyle doğum günümde hediye edilmişti.Ben de büyük umutlarla başladım ancak ilk sayfalardan sonra çok sıkıldım.Hiç bir kitabı yarım bırakmayı sevmem neyse ki yazılar da büyüktü çabuk bitti.

19 yaşındaki bir gencin tesadüfle başlayan olayların ardındaki kendini bulma çabaları.İnternette bazı yorumlarda çok beğenilmiş olduğunu gördüm sanırım bana hitap etmedi.

Kapak resmine bakıp aşk kitabı gibi düşünmüştüm.Alıp almamakta karasız kaldım neysee.Önyargılarımı parçalayan harika bir kitapmış.Sıradan aşk kitaplarının aksine aşka gölge eden çocukluk kabuslarının,aile için ensestin anlatıldığı harika bir kitap çıktı.Kesinlikle tavsiye ederim.

İskender Pala kitaplarını okumaktan büyük keyif alıyorum.Tasavvuf'u roman olarak onun kadar güzel anlatan bir yazar daha yoktur sanırım.Kitabı okudukça Yunus Emre hakında fazla birşey bilmediğimi anladım.Şiirleriyle tanışmış olmak yetmiyormuş okudukça hayranlığım arttı.Bundan sonra farklı kaynaklardan da onun hakkında bilgi edinmeye karar verdim...

2 yorum:

  1. iskender pala ve od hayranıyım, benim için çok özel bir kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık benim içinde özel kitaplar arasında.Altı çizili yerler o kadar çok ki.İlerleyen zamanda tekrar okumayı düşünüyorum.

      Sil