Sayfalar

3.12.2014

Kedi Besleyenler Yardım Edin

Benim altı aylık bebek kızım büyümüşte kızışmış.
Üç gündür tuhaf davranışlar gösteriyordu anlam verememiştim bu gün kızgınlık belirtileri gösterdi.Bir yaşından önce doğum yapmasını istemiyorum.Veterinere danıştım ve Tarlusal adında bir hap önerdi.Üç gün boyunca çeyrek hap vereceğim.İnternette yaptığım araştırmada hapın yan etkileri olduğunu öğrendim.Ne yapmam gerektiğini bilemiyorum karasız kaldım.
Deneyimli kediseverlerin yorumlarına ihtiyacım var.

5 yorum:

  1. Bence iyi bir veteriner bulup kısırlaştırın. Çünkü diyelim ki hamile kaldı, çocukları oldu, hepsine bakamazsınız sizi zorlar. Sahiplendirmeye kalksanız, zaten halihazırda sahiplendirme bekleyen onlarca kedi var. Sokağa atılmak zorunda kalabilirler. Benim de dişi kedim var, kızanlığa girdiğinde kısırlaştırdık. Ayrıca bu bir kerelik bir şey değil. Yani yavrusu olsa bile yine yavrulamak isteyecek, hepsiyle baş edemezsiniz. Ve ben de hap kullanımı taraftarı değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hap geçici bir çözüm kesin bir karar verdikten sonra bende kısırlaştırmayı düşünüyorum.

      Sil
  2. Bu konuda herhangi bir fikrim yok ama blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsitem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Ah yerim ben onu kızışmışsa engelleme yazık ya doğanın gerektirdiklerini yapsın benim güzelim

    YanıtlaSil