Sayfalar

24.08.2012

MİM'Lendim!

Bloglarda sürekli gördüğüm MİM'lenme de ne ki derken sevgili Pembe Evren beni de bu kervana dahil edivermiş.Acemi bir bloger olarak bakalım becerebilecekmiyim.:)

Beni cesaretlendirdiği için kendisine çok teşekkür ediyorum.

Başlayalım!

1-Favori Rengim:Kırmızı ve tonları  sevdiğim renklerin başında geliyor.Ancak dolabımı açtığımda kahve tonlarının baskın olduğunu görüyorum.Koyu renkleri kombinlemek daha kolay olduğu için sanırım.

2-Favori Hayvan:Kedilere ayrı bir düşkünlüğüm var.Sokakta gördüğüm kedileri bile kucağıma alıp seviyorum tabii tırmığı yiyorum bazen:)

3-Favori Sayı:Favori bir sayım yok aslında astrolojiye göre uğurlu sayım 4' müş ben uğurunu pek görmedim aslında.
4-Favori İçecek:Tek kelimeyle ''Çay'' benim için olmazsa olmazların başında geliyor.Öyle her marka çayı da sevmem.Benim için en keyif aldığım çay evimde kendi demliğimde,kendi çayımı yaptığım çaydır.

5-Facebook?-Twitter?Twitter kullansamda pek bana göre değil, facebook'un yerini tutmuyor.

6-Tutkunuz:En büyük tutkum kitaplar.Kitap rafları arasında kaybolmak bana büyük mutluluk veriyor.Kitap alışverişi benim en büyük tutkum.

7-Hediye almak mı vermek mi?Herkes gibi almak daha baskın sanırım :) Vermeyide çok seviyorum, birine hediye alırken onu mutlu edecek birşeyler beğenmek beni heyecanlandırıyor.

8-Favori Gün:Öğrencilik günlerinden kalma sanırım Cuma gününü çok severim.

9-Favori Çiçek:Beyaz gül benim için çok özel.Saflık ve masumiyetin temsil ettiği bir sembol gibi.

Eveet cevaplarım bunlar öğrencilik günlerime geri döndüm sanki anket defterlerimiz olurdu elden ele gezen onları hatırladım.:)

2 yorum: