Sayfalar

17.10.2015

Son Okunanlar

Polisiye kitap denince benim için akla gelen ilk yazar Tess Gerritsen'dir.
Hayal gücüne hayran olduğum yazarın dört kitabı uzun zamandır kütüphanemde bekliyordu.

Cerrah; hemen hemen herkesin bildiği gibi serinin ilk kitabı denebilir.Rizolli ve İsles ile tanışıyoruz.Eğer tv dizisini  takip ettiyseniz biraz hayal kırıklığı sizi bekliyor.Dizideki dostluk ve samimiyet kitapta yok çünkü.Çırak olayların yeniden başladığı devam kitabı.
Ben 3.kitap olan Günahkar kitabını da çok sevdim.Manastırda iki rahibenin  vahşice öldürülmesiyle başlıyor.Manastırın duvarları ardındaki yaşamlara tanılık ederken Maura'nın eski kocası aniden çıkagelir ve bütün bu olaylar, cinayetle ilgili bilgisi ve bağlantıları vardır.
Gece Nöbeti;geceleri hastanenin acil servisinde nöbet tutan doktor Toby Harper gündüzleri alzheimer hastanesi annesiyle ilgilenmektedir.
Acil servise çırılçıplak ve kim olduğunu bilmeyen yaşlı bir hasta gelir.Hastanın ilk tetkiklerini yapar acil gelen başka bir hastayla ilgilenirken yaşlı adam kaçar.Hastaneden kaybolan yaşlı adam Toby'nin hayatını karmaşaya çeviren olayların başlangıcıdır.
Yaşlı adamın özel bir bakımevinde kaldığını öğrenir.Zengin hastalara gençlik vadeden bu kurumda gizli deneyler yapılmaktadır.
Gerçeği bulmak isteyen Toby'nin macerası burada başlıyor.
Kesinlikle tavsiyemdir. :)

Bir süre Tess kitaplarına ara vererek yeni kitaba başlamalı. ;)

1 yorum:

  1. Ben de bunlardan ikisi dışındakileri okudum, heyecanla çevirdim her sayfayı. Özellikle Cerrah Serisi en başarılısıydı bence. Gerilim isteyenlere en garantili öneri Tess Abla :)

    YanıtlaSil