Sayfalar

25.10.2015

Okudum Bitti (ALATURKA AŞK)


Alaturka Aşk kitabını elime aldığım da uzun zamandır tasavvuf kitaplarından uzak kaldığımı farkettim.Beni bu güzel kitapla tanıştıranAhmet Bilgehan Arıkan ve yazar Serol Dilmaç'a çok teşekkür ederim.
Sayfalar arasında dolaşırken büyük bir haz duydum.
Aşkların en yücesine duyulan sevgi daha güzel ifade edilemezdi.
''Bu Yol
Allah yoludur,
Yarine,Allah için sevdalanma yoludur.''
Dualar dizelere dökülünce amin dememek mümkün mü?
''Allah'ım 
Seni tespih etmeyen bir yüreğe,yüreğimi nikahlama.
Kurbanın olayım.''
''Allah adı ile başladım seni sevmeye...
Vav oldum,yüreğindeki Kabe'ye...
İlahi aşkla yazılan sevgi dolu dizeler manevi aşkın es saf halini anlatıyor..Okuduktan sonra kalbini İlahi Gücün ışığına açmayacak ruh yoktur sanırım.
Üstelik kalbin anahtarı niteliğinde bu kitapta kıssadan hisse niteliğinde öyküler de var.
Kalp;Yüce Allahın tekkesidir.
Bu kutsal tekkeyi yıkanlar,Huzurlu bir yaşam sürdürebileceğini zannetmesinler.
Kişinin özeleştiri yapmasında etkili cümleler.Kırdığımız kalplerin affını sağlayabilirsek ne mutlu bizlere.
Kalbini ve ruhunu Allah'a yöneltmiş tüm inanların kalplerinin ilahi aşkla dolması dileklerimle.
http://www.kitapkonagi.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder