Sayfalar

3.11.2015

Semazeni Öldürmek (Okudum Bitti)




Evvela nur vardı
Boşlukta salınıp giderken kimsenin fark etmediği
Narın nuruydu oysa
Ateşin aşkı
Sonra tene değdi,nar oldu nur
Aşkın ateşi bütün ruhu sardı.
Elifi Vava üfledi birisi.
Nar ve nur.
Şemsim ol dedi ötekisi.
Nur oldu nar.

Semazeni Öldürmek benim gibi polisiye sevenler için mutlaka okunması gereken bir kitap.Sayfalar ilerledikçe bu kitap mutlaka film olmalı dedim.
Konya'nın Tarihi mekanlarının anlatılmasını, Sema ve semazenlikle ilgili bilgilendirmeyi çok beğendim.
Komiser Cahit yardımcısı Yavuz'la beraber geldiği cinayet mahallinde büyük bir şaşkınlık yaşar.Semazenlik Sülayman göğsünde bir maşayla öldürülmüş, sema kıyafetleri yanında itinalı bir şekilde katlanmış,üzerinde de bir not bırakılmıştır.
Araştırmalarına başlarlar ancak can sıkan bir durum İstanbul'dan gelen gazeteci Işıl'ın bu soruşturmaya katılmak istemesidir.Cahit için bu durum sıkıcı ve kızgınlık verse de zamanla Işıl'a karşı duygularında yumuşama olur.
Soruşturma ilerledikçe Semazenlerin para için düğün ve toplantılarda sema etmelerinin hoş karşılanmadığı ortaya çıkar.
Cinayetin nedeni bu olabilir mi?
Cahit bir ilerleme kaydedemediği gibi bir semazen daha aynı şekilde öldürülmüştür!
(Bu kadar ipucu yeter sonunu öğrenmek için kitabı okumalısınız smile ifade simgesi )

2 yorum:

  1. ekledim okunacaklara böyle gündemde çok görmediğim ama beğenilmiş yorumlanmış kitapları hemen alasım geliyor

    YanıtlaSil
  2. Ülkemizden polisiye görmek ve bu türün zenginleşmesi beni çok mutlu ediyor. Çünkü zeki kurgular gerektiriyor ve kaliteli olmak zorunda. Merak ettim bu kitabı, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil