Sayfalar

15.08.2014

Boyneronline Alışverişim



Malum tatil sezonundayız konu tatil olunca da güneş kremleri de revaçta.Henüz alışverişini tamamlamayanlar için bir fikir de benden size.
Bu defa alışverişimi http://www.boyner.com.tr/'den yaptım.Güneş ürünlerinde epey indirim vardı seçim yapmakta zorlandım diyebilirim.
Roc Marka güneş kremini ilk defa kullanacağım yüz için özellikle onu seçtim.Yanında ki after sun ise hediyesiydi.
Garnier ise anlatmama gerek yok bir çoğumuzun bildiği bir marka.

Ben boyneronline'den ilk defa alışveriş yaptım.Ürünler bir gün sonra kargoya verildi çok iyi ambalajlanmış,hatta açmakta zorlandım diyebilirim.

Keyifle tatil geçirmenizi dilerim.
Ne kadar kaliteli güneş ürünleri kullansakta güneşe dikkat.
Güneşlenicem derken marsık gibi olmayalım.

(fotoğraf ararken google'ye marsık yazdım eda taşpınar çıktı :D)




1 yorum: