Sayfalar

9.12.2013

Yılbaşı Hazırlığı


Yılbaşı yaklaşırken bütün vitrinlerde süslenmiş ağaçları göründe ben de erkenden süslemek istedim.Bizim bıcırıkla (3 yaşındaki yeğenim) çıkarttık süsleri başladık süslemeye.Geçen yıl ağacı kaldırırken süslerin çoğunu attığımı unutmuşum kalanlarla ancak bu kadar oldu.Biraz daha renklenmesi lazım.:)
Noel babamızda torbasıyla bekliyor :) ışıktan dolayı net çıkmamış.
Şimdi ağacın altını doldurmak gerekiyor.Hediye listesi hazırladım bu ay bütçesi epey zorlanacak sanırım.
Bu da yeğenime yılbaşına kadar bitirmem gereken süveter yünü.Yışlbaşı hediyesi olarak vermek istiyorum inşallah zamanında biter.

3 yorum:

  1. Çok güzel düşünmüşsün cnm benimde aklımda yeni yıla dair bu tarz fikirler var.Bende bu ay birazcık açılacağım:)olsun sene de 1 kez oluyor nasılsa:) öpüldün

    YanıtlaSil
  2. Ben de süsledim ağacımı, çok güzel oldu. İpinin rengi de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil