Sayfalar

15.11.2013

Etkinlik Hediyelerim

Mavi Dükkan kış etkinliğinde http://sbahcem.blogspot.com/ bloğunun sahibesi sevgili Sibel'le eşleştim.
Birbirimize hediyelerimizi gönderdik.Sibel'ciğim hediyelerinde el işlerini göndermiş.Benim el emeğinin ayrı bir değeri ve önemi var bu nedenle çok mutlu oldum.Çok çok teşekkür ederim.


Etkinliğin sahibi Mavi Dükkan  bloğunun sahibi Ceren'le de hediyeleştik.Paketi açtığımda çok mutlu oldum Ceren'ciğim de el emeklerini göndermiş.Urfa gezisinde almayı unuttuğum poşu da benim için hoş bir süpriz oldu.

Aynı günde iki güzel paket,el işleri beni utandırmadı değil aslında.Biraz daha el becerilerimi geliştirmeliyim. :(

8 yorum:

  1. ne tatlılar, güle güle kullan.:)

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde kullan canım hepside çok güzel yapanın emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan canım benım

    YanıtlaSil
  4. Selam,
    Kahve etkinliği için biz eşleşmişiz.
    Daha önce yanlış hatırlamıyorsam bir de kitap takası yapmıştık :)
    Mail adresin halen bu mu? emnklc@gmail.com
    Oradan adresini teyit edeyim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haber verdiğin için teşekkür ederim.Mail yolladım :)

      Sil