Sayfalar

26.09.2013

Yeni tablolar ve kış hazırlığı

                              Mutfağımın yeni misafiri

Uzun zaman önce yapmıştım  ama çerçevelenip duvara asılması epey sürdü. Nihayet mutfağımı süslüyor :)

Bunu da nette gördüğüm bir fotoğraftan yapmıştım.Yatak odamın duvarında.Bana dinginlik  ve huzur veriyor.
(beğenmeyenler de oldu)


Bunlar da domates konservelerim.Sabah düzeltilecekler.:)
İnternet incelemem de bulaşık makinesinde konserve yapıldığını okudum ama denemeye cesaret edemedim doğrusu.

3 yorum:

  1. Yarın da ben domates konservesi yapacağım..
    Sizinkiler çok güzel görünüyor.Ayrıca tabloya da bayıldım.. Gerçkten pozitif bir enerji veriyor dinginlik veriyor..
    Güzel günlerde kullanın..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden kolay gelsin.Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. çok güzel görünüyor her şey .ilk tablo daha profesyonel olsa da ikincisi de odaya uyum sağlamış renkleri ile aslında uçuk bir kahve tonunda olabilirdidağ ama huzur dediğin için mavi tam olmuş koyu akşam vakti o renk görünür zaten dağlar bence çok güzel olmuş

    YanıtlaSil