Sayfalar

14.09.2013

Hediye Kitaplarım ve Son okuduğum kitap

Geçikmiş bir post;
Haziran ayında http://kumralhikayeler.blogspot.com/ bloğunda hediye kitap talihlisi ben olmuştum.
Bazı aksaklıklar oldu kitaplar elime geç ulaştı,bende post hazırlamayı unuttum!

Sonunda İkiz Bedenler okundu ve Tess hayranlığım yine zirve yaptı.Doğrusu ben Tess Gerritsen'in nasıl bir ruh halinde olduğunu bilmek isterdim.Kitaplarında öyle yaratıcı ki insan şaşırıp kalıyor.

İkiz bedenler daha çok Mauro Isles etrafında gelişiyor.Hamileleri kaçıran bir seri katilden,Mauro'nun gerçek ailesine uzanan bir macera.Bir solukta okundu tabiki :)


2 yorum:

  1. Tess Gerritsen'ın adını son dönemde sıkça duymuş olmama rağmen kitaplarını okumak daha kısmet olmadı. Elimdeki kitapları tüketir tüketmez hemen alınacaklara ekleyeceğim. Yorumunuzdan sonra yazarın tarzını ciddi ciddi merak etmeye başladım çünkü :)

    YanıtlaSil
  2. Daha hiç Tess Gerritsen okumadım ama çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil