Sayfalar

31.05.2013

İçin kan ağlıyor...! #bloggerdiyorkigeziparki #direngeziparki

İçin kan ağlıyor...! #bloggerdiyorkigeziparki #direngeziparki

İçin kan ağlıyor...! #bloggerdiyorkigeziparki #direngeziparki

Bir kitap yorumcusu olarak blogger olmamdaki amaç eğitimsizliğin bu ülkeye yaptıklarını görmem, asıl düşmanın dağdakiler değil cehalet olduğunu anlamamdı...

Ben gibi birçok bloggerın amacı kitapların bu konudaki önemini anlamamız okuma hevesinin, araştırmanın, paylaşmanın, dininin,teninin renginin ne olduğuna aldırmaksızın sadece insan olduğu için sadece iyi birşeyler yapabilmek için imrendirmek cahilliğin önüne geçmek ve okuma bilincinin gelişmesi için kolları sıvamaktı..

Bugün ben ve benim gibi birçok yol arkadaşımın yapmaya çalıştığı şeyin ne kadar önemli olduğunu anladım.. Bugün cehaleti Taksim'de gördük, gaz bombasını atan "şey"in yüzünde gördük... Tv programında açıklama adı altında konulmaya çalışıldığında, ambulansların yaralarına neden gitmediğine dair yapılan açıklamalarda gördük... 

Asıl düşman asıl tehdit insalığın kaybolmaya başlamsıdır. Artık uyanalım ve birlik olalım.. Sadece iyi bir insan olmak anlamaya çalışmak ve asıl gücümüzün beraber olmaktan birlik olmaktan geçtiğini anlayalım..

Oradaki kardeşler, yiğitler ve yoldaşlar ile aramda sadece bir boğaz köprüsü var.. "NEFES"alamıyorum ulaşmak istiyorum ama ulaşamıyorum. Kendi ülkemin polisi tarafından engelleniyorum tehdit ediliyorum..

Yaşananları yaşadıklarımı hazmedebilmem mümkün değil.. Yapılmış veya yapılacak HİÇBİR açıklamanın karşılığı değil bugün yaşananlar.. Oraya gitmem belki engelleniyor ama beni sindiremezler! Ben bir BLOGGER'ım..

Bugüne kadar hep yaptığım gibi bundan sonra hep yapacağım gibi, bu ülkeye hizmet eden ADALETŞN TECELLİSİ için uğraşan ve hiçvir erk veya iktidar için İNSANLIĞINDAN VİCDANINDAN ve CEHALET İÇİN VERDİĞİ SAVAŞTAN vazgeçmeyecek bir insanım!

Ben yalnız değilim! Beni gazlarınız veya joblarınız ile susturamazsınız!

Kardeşlerim orada direnişteler bende yayında! Kalbim ruhum bütün dualarım orada onlarla..

PEKŞ BU YAZIYI OKUYAN SEN BLOGGER! SEN YAYINEVİ! SEN TAKİPÇİ! Sen neredesin?!

Durma ve yaz duyur, yalnız değilsin! Taksimdeki vahşet bitene kadar asıl amacım oradaki katliamı insanlık ayıbını duyurmaktır.

Kitap yorumu için bekleyen, tanıtım isteyen, sessiz kalan sen kimsen! Lütfen çık sayfamdan! Lütfen çık ülkemden! 

Bu ülkede hala şyi şeyler yapmak isteyen insanlar var hala umut var!!!

BENİ SUSTURAMAZSIN! Nefesimi durduramazsın!

Büyük bir keder ve üzüntüyle
Umudu ve inancı ile ayakta olan 
Av. Berfim AYDIN
KÜÇÜK KIZ

1 yorum: