Sayfalar

19.02.2013

Altı Çizili Cümleler

Benim için ne denli önemli olduğunu ve eğer istersen özümde var olan kişinin yaratıcısı olabileceğini bilmeni istiyorum.
Yalnızca sen arkasında titremekte olduğum duvarı yıkabilirsin. 
Yalnızca sen, maskemin altında olanı görebilirsin. Yalnızca sen beni ürkü,kuşku ve yalnızlıktan oluşan karanlık dünyamdan kurtarabilirsin. 
Bu nedenle, ne olursa olsun yanımdan geçip gitme. Bunun senin için kolay olmayacağını biliyorum. 
Çünkü değersizlik inancı güçlü duvarlar örer.
Sen bana ne denli yaklaşırsan bende o denli bilinçsizce geriye kaçabilirim.
Görüyorsun, en çok gereksinim duyduğum şeye karşı savaşıyor gibiyim sanki. 
Ama sevginin duvarlarından daha güçlü olduğunu söylediler. 
Tek umudumda bu.
 Öyleyse, güçlü ama sevecen ellerinle yık bu duvarları. Sevecen ol, çünkü içimdeki çocuk duyarlıdır ve duvarların gerisinde büyüyemez.
 Öyleyse vazgeçme.
 Sana gereksinimim var… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder