Sayfalar

25.02.2016

TRND VERNEL PROJESİ


Bayanların takıntısı kullandıkları temizlik ürünlerinin güzel kokmasıdır.Çamaşır yumuşatıcıları bunların içinde en önemlilerinden.
Hem çamaşırları yumuşacık yapacak,hemde uzun süre mis kokusunu koruyacak.
Vernel kalitesini hemen herkes bilir #trnd #vernel pazar araştırması proje kapsamında seçilen 1000 kişi arasına ben de katıldım.
Kutu içeriğinde numuneler,bir şişe Vernel Taze Gül,katılım kitapçığı ve indirim çekleri vardı.
Bize düşen görev numuleri ve indirim çeklerini dağıtmak,kullanıcı yorumlarını rapor etmek ve tabi ki kendi gözlemlerimizi yazmak var.
Numuneler ve indirim çeklerini dağıttım geri dönüşleri bekliyorum.Kendim kullanmaya başladım makinenin kapağını açmamla eve yayılan gül kokusunu beğendim.
Kargoyu patilerimle beraber açtık kutuyu  uzun süre kokladılar beğendiler sanırım :))
Kalıcı koku,yumuşaklık etkisi çamaşırlarımda etkisini gösterdi.
Ayrıca öğrendiğim  püf noktalarından biri ütü haznesine bir kaç damla Vernel damlatarak kokunun kalıcılığını artırabilir mişiz.İkinci bir nokta da çamaşır dolabinda ufak bir şişede bir köşede ağzı açık duran yumuşatıcı dolap içine ferak bir hava veriyor.Ben denedim gardrobumu açtığımda dolabım  gül bahçesi gibi kokuyor.
Bu tiyolar da benden size gelsin :)

18 yorum:

  1. Bu sefer projeye dahil edilmedim ancak severim Vernel ürünlerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elemeler neye göre yapılıyor bilmiyorum ama elenen arkadaşlarım var.

      Sil
  2. Bu kez projeye dahil edilmedim :( Gül kokusunu pek sevmem ama vernel i genellikle beğeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de önyargılıydım deneyince beğendim :)

      Sil
  3. Mis gibi bayilirim gul kokusuna denemek lazim :))

    YanıtlaSil
  4. Benim her zaman kullandığım tek yumuşatıcı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle tüm kokularını kullandım.

      Sil
  5. İlk kullandığım marka Vernel fakat kokuları eskisi kadar güzel ve kalıcı değil o yüzden artık farklı bir ürün tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konsantre yumuşatıcılardan sonra bu şikayeti çok duydum ben de.

      Sil
  6. bu sefer katılamadım projeye =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elemeler neye göre yapıldı bilmiyorum elene çok olmuş.

      Sil
  7. En sevdigim yumusaticidir benimde

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Annemden kalma bir alışkanlık bazen değiştirsemde tekrar Vernel'e dönüyorum ben de.

      Sil
  9. Merhabaa aman da amann koli de mi açarmış onlar vernelle yumuşacıkk pozu da verseymişler tam olacaktı:))
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla meraklılar teyzesi :)

      Sil